شناسهٔ خبر: 113979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

رفع موانع واگذاری زمین برای راه‌اندازی مجتمع ضایعات فروشان

ثانی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رفع موانع مشکل واگذاری مورد نظر برای راه‌اندازی مجتمع ضایعات فروشان ارومیه در اولویت بوده تا شهریورماه امسال این مسئله‌ شهری تعیین و تکلیف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) حجت محمدی ثانی در برنامه رادیویی «محله‌لر» با محوریت بررسی موضوع واگذاری زمین برای ضایعات فروشان، اظهار داشت: تعیین مکانی مشخص برای این صنف از سال ۱۳۸۹ شروع شده و در نهایت زمینی در اطراف شهر ارومیه در نظر گرفته شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: موضوع کسب تکلیف و صدور مجوز نهایی به سازمان ملی زمین و مسکن ارسال شده و مقرر شده به شکل اجاره‌داری به واگذاری قطعی تبدیل شود.

محمدی‌ثانی افزود: پیش از این مصوب شده بود تا متقاضیان با پرداخت ۵۰ درصد مبلغ به صورت نقد و پرداخت مابقی به صورت دو ساله اقساطی صاحب زمین شوند.

وی ادامه داد: با اعتراض این صنف و در جلسه‌ای در فرمانداری مقرر شد ۲۰ درصد به صورت نقد و باقی به صورت اقساط ١٠ ساله پرداخت شود.

این مقام مسئول بیان کرد: این مسئله برای تأیید نهایی نیازمند موافقت سازمان ملی زمین و مسکن است و اگر این مساله ثبت شود تا شهریور ماه امسال اراضی مجتمع ضایعات فروشان تعیین و تکلیف می‌شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رفع مزاحمت در این اراضی با همکاری دادگستری انجام و روند قضایی این کار در حال پیگیری است.