شناسهٔ خبر: 113997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

عملیات ساخت تقاطع زیرگذر کاهریز به پایان رسیده است

بهزاد شاهسوندی-اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اتمام عملیات ساخت تقاطع زیرگذر کاهریز در مسیر پروژه باند دوم زرین شهر- ورنامخواست- سفید دشت خبر داد.

به گزاش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تقاطع زیرگذر کاهریز در مسیر پروژه ای با عنوان باند دوم زرین شهر- ورنامخواست- سفید دشت واقع شده است اظهار کرد: این تقاطع با اعتبار هزینه شده ۳۵ میلیارد ریال عملیات ساخت آن به اتمام رسیده است.  

وی افزود: در این پروژه مبلغ پنج میلیارد ریال برای خرید و نصب علائم هزینه شده و ایمنی روسازی نیز تکمیل شده است.   

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه جاده زرین شهر- بروجن، بهترین مسیر برای حمل مسافر و بار از مرکز به جنوب کشور است گفت: پروژه باند دوم زرین شهر- ورنامخواست- سفید دشت منافع فراوان اقتصادی برای استان و کشور دارد.  

وی بیان داشت: با توجه به اینکه ارتباط بین استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر به مرکز ایران از این جاده صورت می‌گیرد، حجم تردد در این مسیر سنگین و آمار تصادفات بالایی داشته است لذا این پروژه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که در حال حاضر مسیر بصورت چهارخطه به اتمام و بهره‌برداری رسیده است.