شناسهٔ خبر: 114036 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باتلاش راهداران لرستان صورت گرفت؛

بازگشایی محور بزنوید _امام‌زاده محمدبن حسن(ع)

بازگشایی محور بزنوید _امام‌زاده محمدبن حسن(ع) محور بزنوید_امام‌زاده محمدبن حسن(ع) شهرستان الیگودرز که در محدوده پل موقت سه‌پلان دچار آبگرفتگی شده بود، لایروبی و بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، مرتضی شیروانی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: محور روستایی بزنوید_ امام‌زاده محمدبن حسن(ع) به طول ۵۴ کیلومتر در شهرستان الیگودرز قرار دارد که تاکنون ۳۰ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده، و ۲۴ کیلومتر آن توسط  پیمانکار در حال احداث است.

وی افزود: درپی بارش‌های شدید نهم مرداد ماه، در مقطعی به دلیل عبور آب از سطح لوله‌های موجود و پل لوله‌ای موقت، مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

شیروانی گفت: دستور کار احداث پل‌های مورد نیاز در این مسیر به پیمانکار داده شده که امید است طی سال جاری مسیر فوق تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین گفت: پل پایین‌دست آبشار آب‌سفید در محور الیگودرز_بزنوید که بر اثر بارش‌های نهم مرداد دچار آبگرفتگی شده بود و احتمال تخریب آن می‌رفت اما با فروکش شدن آب مشخص شد، پل سالم است و در حال حاضر تردد بر روی این پل برقرار است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: فقط دیوار ضامنی که توسط اهالی برای نگهداری مغازه‌های اطراف در امتداد دستک پل ساخته شده بود با طغیان آب تخریب شده است، که مجددا احداث خواهد شد.