شناسهٔ خبر: 114055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:‌

سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه‌های راهسازی آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به منظور سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه‌های راهسازی و تحقق چشم‌انداز سالجاری با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، در این نشست تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی به ویژه تکمیل کریدور و شروع عملیات سه‌راهی ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو، تعیین و تکلیف پروژه آزادراه ارومیه_ تبریز و پرداخت مطالبات پیمانکاران مطرح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به موقعیت ویژه آذربایجان‌غربی در ترانزیت بین‌المللی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل تأکید کرد و خواستار تأمین اعتبار لازم برای اتمام پروژه‌های عمرانی شد.

سیدمحسن حمزه‌لو گفت: با توجه به اینکه فصل کاری در استان به جهت موقعیت جغرافیایی محدود است بنابراین می‌طلبد تا پیش از شروع فصل سرما نسبت به تسریع در پرداخت منابع مالی اقدام شود.

در این دیدار مجری احداث پروژه کریدور غرب کشور نیز حضور داشت که ضمن بررسی روند اجرایی پروژه از جمله موانع موجود در تکمیل پروژه طبق زمان‌بندی تعیین شده بر ضرورت تأمین اعتبار لازم تأکید شد.