شناسهٔ خبر: 114066 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد:

آمادگی کمیته پشتیبانی برای ارائه خدمات به زائرین اربعین

بنی اسدی معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان راهداری در سفر ۱ روزه به استان کرمانشاه از امکانات رفاهی موجود در پایانه مرزی خسروی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) عباسعلی بنی اسدی گفت هدف از سفر به استان کرمانشاه بازدید از روند آماده سازی اقدامات جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی (ع) است.

وی گفت: کمیته پشتیبانی در سفر به استان کرمانشاه از پایانه مرزی خسروی بازدید کردند و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در جهت تسهیل در تردد زوار اربعین چه از نظر زیرساخت، حمل و نقل و پشتیبانی تمامی موارد را مورد برسی قرار دادند.

 بنی اسدی عضو هیئت عامل عنوان کرد: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به لحاظ ایمنی با نصب علائم جاده ای، نیوجرسی و عملیات نگهداری و روکش آسفالت اقدامات خوبی صورت گرفته است.

بنی اسدی اظهار داشت: پایانه مرزی خسروی دارای زیر ساخت های خوبی است که با تمهیدات که اندیشیده شد ورودی و خروجی های زوار مورد برسی قرار گرفته و تصمیاتی برای ارائه خدمات مطلوب تر برنامه ریزی شد.

وی افزود: نظارت بر اعزام، استقرار و ارائه خدمات به زوار بسیار مهم است و بکارگیری همه‌ی توان سازمان‌ راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رفاه حال زوار عتبات عالیات در بزرگترین گردهمایی جهان در سفر اربعین را مورد تاکید است.

بنی اسدی در پایان خاطرنشان کرد: باید همه مسئولان و دست اندرکاران تلاش کنند که با تمامی ظرفیت و توان لازم برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع) در قبل از اربعین و بعد از آن استفاده شود.

انتهای پیام/