شناسهٔ خبر: 11419 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد:

افتتاح بیش از ۲۸ هزار مسکن مهر در بوشهر

مسجد مسکن مهر شوش مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح‌ ۲۸ هزار و ۱۰۲ واحد از آغاز اجرای طرح مسکن مهر تا کنون در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان، فرزاد رستمی در نشست شورای تأمین مسکن استان گفت:احداث ۳۶ هزار و ۳۷۹ واحد مسکن مهر سهم بوشهر در اجرای طرح یادشده بوده که تاکنون ۲۸ هزار و ۱۰۲ واحد آن افتتاح‌ شده است.

رستمی بیان کرد: امروز نیز دو هزار و ۷۷۰ واحد افتتاح‌ شده و در مجموع ۶ هزار و ۵۸۶ واحد مسکن مهر هنوز تکمیل‌ نشده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی بوشهر گفت: این واحد ها در شهر های بالا و زیر ۲۵ هزار نفر، شهر های جدید و مسکن خود مالکین بوده و عمده مشکلات مربوط به ساخت واحد های باقیمانده مربوط به زیرساخت‌ ها است.

وی در ادامه افزود: در مجموع برای تکمیل طرح‌ های فاضلاب و آب مسکن‌ های مهر در نقاط مختلف استان بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است به‌ طوری‌ که طرح‌ های فاضلاب ۱۷ میلیارد و طرح‌ های تأمین آب نیز هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

وی اضافه کرد: همچنین برای تأمین تسهیلات نیز پس از تغییر مبلغ آن ها مشکلاتی برای متقاضیان ایجادشده که امیدواریم در این مورد تصمیم خوبی گرفته شود.

مدیرکل راه ‌وشهرسازی بوشهر گفت: در مجموع یک هزار و ۳۸۷ واحد مسکن مهر در استان مشکلاتی برای تأمین آب‌ دارند که امیدواریم با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان این مشکلات هم حل شود.

رستمی در پایان بیان کرد: اجرای برق‌ رسانی در طرح‌ های مسکن مهر استان نیز در حال انجام است، به‌ طوری‌ که در طرح ۶۶۰ واحدی بوشهر، ۴۲۰ واحد، ۲۹۴ واحدی عالی شهر ۱۱۰ واحد، خیرین مسکن‌ ساز ۲۰۱ واحدی، ۱۲۰ واحد برق‌ دار شدند./

نظر شما