شناسهٔ خبر: 114194 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

دوره آموزشی تجارب شرکت های دانش بنیان در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد

برگزاری دوره آموزشی راه و شهرسازی سیستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره آموزشی یک روزه تجارب شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا ویژه کارکنان این اداره کل خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: این دوره با هدف آموزش تخصصی نیروی انسانی مداخله گر در محلات هدف مطابق با نیازهای شغلی جامعه و استفاده از فن آوری های نوین و اتصال صحیح  به بازار کار در محل سالن اجتماعات ادره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد. 

وی ادامه داد: شرکت باز آفرینی شهری ایران و جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در برگزاری این دوره با این اداره کل مشارکت داشتند. 

معاون مسکن و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه، گفت: شرکتهای دانش بنیان با توجه به ظرفیتهای خود و آمیختگی و انتقال دانش و پژوهش به کسب وکارهای محلی و تولیدی باعث ارتقا و عمومی کردن دانش فنی در جامعه می شوند. 

مهدیار تصریح کرد: با توجه به ساکن بودن بخش قابل توجهی از جمعیت استان در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی آموزش افراد مداخله گر اجتماعی می تواند به ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق کمک قابل توجهی نماید.