شناسهٔ خبر: 114248 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به مناسبت ایام محرم و روز خبرنگار

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و هفدهم مردادماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و هفدهم مردادماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه می‌آید:

بسمه تعالی 

واقعه‌ی کربلا آینه‌ی عظمت فلسفه‌ی ولایت است و عاشورا پیام‌دار ابهت امانتی است که از جانب پیامبر اعظم صلوات ا...علیه و آله و سلم به کاروان عاشقان سیره‌ی اهل بیت علیهم السلام سپرده شد. 

محرم تبلور ایثار و حق طلبی است و میدان پایمردی در برابر استبداد و استعمار یزید مسلکان زمان.

 محرم فصل الخطاب ادای دین است به فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر و رفع ظلم

 باشد که در هنگامه ی خطیر ندای(هل من ناصر ینصرنی) امام زمان خویش، مدیون حضرت بقیه الله (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) نگردیم.

تلاقی معنا دار پیام ابدی و جهان شمول مقاومت و ظلم ستیزی مکتب عاشورای حسینی و روز خبرنگار تلنگری است بر همه‌ی عزیزان این حیطه که با تاسی به سالار شهیدان به اهمیت قداست تکلیف خویش در عرصه‌ی پاسداری از هویت انقلاب شکوهمند اسلامی، فرهنگ شهادت و منویات رهبری معظم انقلاب در جهت فقرزدایی و محرومیت زدایی واقف باشند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، در ایام عبرت و اقتدای به تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت خویش را به پیشگاه حضرت حجت(عجل ا... تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و ولایی ایران بالاخص خانواده‌های معزز شهدا تقدیم نموده و از درگاه باریتعالی تعجیل در فرج منجی دو عالم را جهت آرامش دل‌های عزاداران شهید عطشان نینوا مسئلت دارم.  

همچنین امید است خبرنگاران و تلاش‌گران حوزه خبر و رسانه با الگو قرار دادن پیام آور حق‌گو و حق‌طلب نهضت جاودانه کربلا حضرت زینب کبری (سلام ا... علیها) در مسیر آگاهی‌رسانی به مردم با انتقال اخبار صادقانه و شفاف، اطلاع رسانی خدمات خدمتگزاران و کارگزاران ملت، ضمن امیدآفرینی و جلب مشارکت اجتماعی مردم و رسا نمودن تبلیغات مسئولین، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نیل به تحقق همه اهداف عالیه انقلاب اسلامی یاری رسانند.