شناسهٔ خبر: 114255 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران چشم بینا، وجدان بیدارجامعه و اصلاح‌گران اجتماعی هستند

علی اکبر صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) ، روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی،علی‌اکبر صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) ، روز خبرنگار را گرامی داشت.

در پیام علی اکبر صفایی چنین آمده است: جامعه آگاه در بستر رسانه‌های مسئولیت پذیر شکل می گیرد و خبرنگاران به عنوان نماد امانتداری، چشم بینا و وجدان بیدارجامعه، اصلاح‌گران اجتماعی هستند که باید در اوج حرفه‌ای‌گرایی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اخلاقی فعالیت کنند.

رسانه‌ها در جایگاه رکن چهارم توسعه، بازوی توانمند نظام در ساخت و آبادانی کشور به حساب می آیند که با نقد منصافانه و همراهی دلسوزانه در ترسیم چشم اندازها و اصلاح امور نقش بسیار مهم و حیاتی را ایفا می‌کنند.

خوشبختانه اهالی رسانه با درک موقعیت حساس و حیاتی در برهه‌های مختلف به ویژه در سال های اخیر که کشور درگیر جنگ اقتصادی و همه گیری ویروس کرونا است، به رسالتِ آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی خود در همراهی با مردم و مسئولان عمل کرده‌اند.

اینجانب روز خبرنگار را که امسال با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و عاشورای حسینی مصادف شده است، گرامی داشته و از تلاش ها و زحمات صاحبان قلم و جامعه رسانه ای به ویژه خبرنگاران بخش حمل و نقل که همواره روایتگر افتخارات، دستاوردها و موانع پیش‌روی کلیدی‌ترین عامل رشد اقتصادی کشور بوده اند و همچنین از توجه و اهتمام ویژه رسانه ها در اطلاع‌رسانی به هنگام و دقیق رویدادهای حوزه بنادر و دریانوردی کشور تشکر و قدردانی می کنم و از درگاه خداوند برای تمام پرچمدارانِ آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی، آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.