شناسهٔ خبر: 114256 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

خبرنگاران حلقه اتصال میان مردم و مسئولان هستند

خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد ماه، نوشت: خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال میان مردم و مسئولان با عملکرد نظارتی خود و نمایش نقاط ضعف و قوت، در اصلاح امور به عنوان دیده بان جامعه نقش ایفا می کنند و شرکت ساخت مفتخر است که با حضور خبرنگاران خبره و متخصص در این حوزه ضمن اطلاع رسانی، در عرصه نقد منصفانه و پایش به روز اقدامات نیز در جامعه حضوری پر رنگ دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در یادداشت خود ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از یارانش به همه شیعیان و پیروان ائمه اطهار(ع) نوشت: “امسال روز خبرنگار با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و عاشورای حسینی مصادف شده است؛ این تقارن فرصت مغتنمی است تا به نقش رسانه‌ای حضرت زینب کبری(س) پس از حادثه کربلا به عنوان روشنگر این قیام تاریخی و پیام رسان حقیقت و حقانیت اشاره کرد.

همچنین توسعه روزافزون فن آوری ‌و شیوه های ارتباطی در دنیای امروز ، نقش خبرنگاران در بهره گیری از این ابزارها را به منظور آگاهی بخشی به مخاطبان و تنویر افکار عمومی  بیش از پیش پررنگ کرده است و نشان می‌دهد که این حرفه بر پایه‌های آگاهی، دانایی و سرعت عمل بنا شده است. در واقع خبرنگاران دیده‌بان‌های تمام وقت اقدامات جاری در کشور به صورت منصفانه، تخصصی و بی‌طرفانه هستند و نگرش افکار عمومی به مسایل را شفاف می‌سازند.

خبرنگاران با تکیه بر قدرت قلم و آگاهی به عنوان حلقه اتصال میان مردم و مسئولان با عملکرد نظارتی خود در پی شناساندن حقیقت و نقاط قوت و ضعف مسایل هستند و با پذیرش خطرات و مشقات این حرفه، روایتگری صادق برای همه مردم محسوب می شوند.

شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور مفتخر است که با حضور خبرنگاران خبره و متخصص در این حوزه ضمن اطلاع رسانی به موقع و دقیق، در عرصه نقد منصفانه و پایش به روز فعالیت ها در جامعه حضوری پر رنگ دارد.

امروز که هفدهم مردادماه و روز خبرنگار نام گرفته است جای دارد ضمن گرامیداشت این روز مهم، از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور عزیزمان در مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های دیداری، شنیداری و الکترونیکی بالاخص خبرنگاران حوزه زیرساخت های حمل و نقل کمال تشکر و تقدیر را به عمل آورم و از خداوند منان برای این عزیزان توفیق روزافزون مسئلت دارم.”