شناسهٔ خبر: 114257 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و گرامیداشت روز خبرنگار 

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است: فرا رسیدن ماه محرم و شهادت جانسوز سرور و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش را به محضرحضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفدا)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) وپیروان راستین مکتب عاشورا، خصوصا خانواده بزرگ صنعت هوایی کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

واقعه عاشورا حماسه ماندگار دلیر مردان و شیرزنانی است که در پاسخ به ندای ” هل من ناصر ینصرنی” سردار دشت کربلا، حضرت حسین بن علی علیه السلام و برای احیای اسلام ناب محمدی از جان خود گذشتند و فرهنگ ایثار و شهادت در راه حق را جاودانه کردند.

هم اکنون نیز رهروان برحق حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام با پیروی از مکتب عاشورا و به تبعیت از فرامین امام زمان(عج) و نائب برحقش، آزادگی، مقاومت و ظلم ستیزی را سرلوحه اعمال خود قرارداده و در برابر ستم و زیاده خواهی مستکبران جهان ایستادگی میکنند.

امسال شاهد هم زمانی روز خبرنگار با عاشورای حسینی هستیم. اصحاب رسانه، قشر عزیز و خدومی که به تاسی از بزرگ بانوی اسلام، حضرت زینب کبری(س) که نقش مهم آگاهی بخشی در قیام عاشورا و پس ازآن را برعهده داشتند با بیان حقایق، شفاف سازی و امید آفرینی، ادامه دهندگان برحق راه حسین بن علی علیه السلام و اهل بیت گرامیشان هستند. فرهیختگانی که دغدغه نظام و مردم را در ذهن داشته و برای سلامت و شفافیت بیشتر جامعه تلاش می‌کنند.   

ضمن عرض خدا قوت به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه خبر و خبرنگاران رسانه‌های گروهی خصوصا خبرنگاران گرامی حوزه صنعت هوایی از خداوند متعال برای این عزیزان موفقیت روز افزون در خدمت به نظام و ملت شریف ایران مسالت می‌نمایم.