شناسهٔ خبر: 114269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

افزایش ۲۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کرمی - مدیر کل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی اظهار داشت: طی ۴ ماهه سالجاری حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تا پایان تیر ماه ۶۱ میلیون و ۲۲۴ هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که نسبت به سال گذشته با تردد ۴۸ میلیون و ۸۱۶ هزار خودرو افزایش ۲۵ درصدی را داشتیم.

کرمی گفت: ۵۲ میلیون و ۵۹۸ هزار خودرو سبک طی ۴ ماهه سالجاری در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۴۱ میلیون و ۴۹۰ هزار تردد افزایش ۲۶ درصدی را شاهد هستیم.

وی درباره تردد وسایل نقلیه سنگین گفت: ۸ میلیون ۶۲۵ هزار خودرو سنگین در جاده‌های استان کرمانشاه تردد کرده اند که نسبت به سال قبل افزایش ۱۷ درصدی را داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان با شروع سفرهای تابستانی افزایش یافته و به همین خاطر رانندگان باید با سرعت مطمئنه و مناسب حرکت کنند زیرا بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچکترین بی احتیاطی‌ها اتفاق می افتد.

کرمی عنوان کرد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با ۳ میلیون و ۲۵۲ هزار تردد توسط دوربین های هوشمند ثبت شده و کمترین تردد در محور سومار به گیلانغرب با تردد ۹۱ هزار خودرو است.

وی با بیان اینکه از همه هموطنان درخواست داریم به توصیه‌های ایمنی نسبت به سلامت جان توجه داشته باشند گفت: قبل از آغاز سفر می توانند نسبت به تماس با سامانه تلفن ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های کشور با خبر شوند.

انتها پیام/