شناسهٔ خبر: 114278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل مطرح کرد؛

تلاش برای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن آران و بیدگل

عصار زاده اران وبیدگل اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه برای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن تمام تلاش خود را به کار بسته ایم گفت: بیش از چهار هزارنفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که افزون بر یکهزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: در این شهرستان بیش از چهار هزارنفر متقاضی بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن بودند و در سامانه اقدام به ثبت نام کردند.  

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان ثبت نام شده واجد شرایط شناخته شدند اذعان داشت: بیش از یکهزار و ۵۰۰ متقاضی تایید شده و در انتظار افتتاح حساب هستند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به بررسی وضعیت و اصلاح فرم (ج) بالغ بر ۸۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن از لحاظ سابقه واگذاری دولتی در سامانه جامع املاک و مستغلات گفت: این افراد بعضاً یا به دلیل اینکه در گذشته در طرح مسکن مهر ثبت نام نمودند و بنا به دلایلی ثبت نامشان منجر به واگذاری مسکن نشده است فرم ج آنان قرمز باقیمانده و یا به دلیل تشابه اسمی و عدم تشخیص سامانه قرمز شده است، که پس از مراجعه به این اداره اقدامات لازم در این خصوص بعمل می‌آید.  

وی مهمترین چالش موجود را کمبود زمین با کاربری مسکونی در محدوده شهر آران وبیدگل و شهر سفیدشهر عنوان کرد و افزود: به منظور جبران کسری اراضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر آران و بیدگل، ابوزیدآباد و نوش آباد اراضی جهت الحاق به محدوده شهر جانمایی و پیشنهاد شده است.  

عصارزاده بیان داشت: به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در شهر نوش آباد ۳۹  قطعه زمین با کاربری مسکونی جهت احداث ۷۸ واحد مسکونی، در شهر ابوزیدآباد ۱۷ قطعه زمین جهت احداث ۳۴ واحد مسکونی و در شهر آران و بیدگل نیز قطعه زمینی به مساحت بیش از ۲۳ هزار مترمربع تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد.