شناسهٔ خبر: 114317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر خبر داد:

رفع تصرف ۱۰ هزار متر اراضی دولت در شوشتر

رفع تصرف ۱۰ هزار متر اراضی دولت در شوشتر رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر از رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع زمین دولتی در شوشتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، حسین رمضانی بیان کرد: این اراضی تصرف شده در ورودی شوشتر از سمت مسجدسلیمان قرار داشت که توسط افراد سودجو تصرف و حصارکشی شده بود.

رمضانی ارزش ریالی این زمین ها را ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عملیات آزاد سازی زمین های دولت به نمایندگی اداره راه و شهرسازی به مساحت تقریبی یک هکتار در ابتدای ورودی شوشتر (جاده مسجد سلیمان شوشتر) با دستور دادستان این شهرستان انجام شد.

 وی افزود: این عملیات با همکاری فرمانداری، فرماندهی انتظامی، کلانتری میان آب شمالی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شوشتر و یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: اداره راه و شهرسازی برای حفظ حقوق بیت المال با جدیت تمام برای رفع تصرف اراضی دولت اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود برای جلوگیری از تصرفات و در همراهی با یگان حفاظت با شماره ۱۶۵۶ به‌عنوان پل ارتباطی مقابله با زمین‌خواری تماس تلفنی برقرار کنند.

وی ضمن قدردانی از همراهی دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و فرمانداری در رفع تصرف اراضی شهرستان گفت: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی همواره همکاری مؤثری را با یگان حفاظت اراضی اداره کل در حفاظت از بیت المال داشته اند.