شناسهٔ خبر: 114355 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

پیگیری تهیه و اجرای طرح احیای محور فرهنگ و مقاومت خرمشهر

دیدار مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در دیدار با نماینده مردم خرمشهر از احیای محور فرهنگ و مقاومت خرمشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، سیدلفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر با حضور شرکت بازآفرینی شهری ایران با محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در خصوص بهسازی معابر خرمشهر گفت و گو کرد. آئینی در این دیدار از احیای محور فرهنگ و مقاومت خرمشهر خبر داد .

در این دیدار احمدنژاد با اشاره به این که خرمشهر به لحاظ عمرانی و آسفالت معابر از وضعیت خوبی برخوردار نیست، تصریح کرد: در ایام اربعین نیز هر سال خرمشهر پذیرای زایران بسیاری است که از مرز شلمچه به زیارت عتبات عالیات می‌روند و مناسب نبودن آسفالت خیابان‌ها و معابر مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

آئینی در این نشست از نماینده خرمشهر خواست تا محورهایی که نیاز به بهسازی و آسفالت دارند مشخص کرده و برآورد هزینه انجام دهند تا تخصیص اعتبار صورت گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مسیر تردد زایران از شلمچه به عتبات عالیات، از احیای محور فرهنگ و مقاومت خرمشهر خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری سایر سازمان‌های ذی‌ربط کار تهیه طرح و اجرای احیای محور فرهنگ و مقاومت خرمشهر را پیگیری و به سرانجام برسانیم .