شناسهٔ خبر: 114376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن ااستان زنجان در شورای مسکن استان عنوان کرد:

تخصیص پروژه برای یک هزار و ۱۷۵ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

رضا خواجه ای بنیاد مسکن زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، از تخصیص پروژه برای یک هزار و ۱۷۵ واحد از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، رضا خواجه‌ای ظهر سه شنبه در دومین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، به آمار نهضت ملی مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به تفکیک شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۶ هزار و ۱۴۳ نفر در این طرح ثبت نام کردند که تایید نهایی درخواست شده ۴ هزار و ۸۱۸ نفر است.

وی با بیان اینکه برای یک هزار و ۱۷۵ واحد از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تخصیص پروژه انجام گرفته است، ابراز داشت: متقاضیان یک هزار و ۱۸۴ واحد هم به بانک معرفی شده که برای ۵۰۲ نفر انعقاد قرار انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است، تاکید کرد: تعداد واحدهای شروع شده یک هزار و ۸۰ واحد است و ۱۸۷ قطعه هم تحویل گرفتیم و زمان‌بندی انجام شده برای احداث این واحدها همچون برنامه‌ریزی راه و شهرسازی است.

خواجه‌ای با بیان اینکه تحویل واحدهای مسکونی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ساخته می‌شود از سال آینده آغاز خواهد شد، تصریح کرد: بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد.

وی همکاری بانک مسکن در پرداخت تسهیلات را بسیار مطلوب اعلام کرد.