شناسهٔ خبر: 114389 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

تزریق واکسن برای فعالان حمل و نقل مسافری استان گلستان الزامی است

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به گسترش موجی دیگر از ویروس کرونا اعلام کرد که براساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، تزریق واکسن برای مالکان، رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل عمومی مسافری بمنظور حفاظت از سلامت و تامین امنیت روانی مسافران ضروری و الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، مهدی میقانی در جلسه کمیته حمل و نقل ستاد کرونا با حضور اعضای کمیته و مدیرکل و معاون سازمان حج و زیارت استان اظهارداشت: تزریق واکسن، تکلیف قانونی و مسوولیتی اجتماعی است که نباید از آن غافل شد بلکه فعالان بخش باید سفیران پیام ایمنی کرونا باشند.

به گفته وی، در کنار تزریق واکسن، رعایت سایر پروتکل های بهداشتی اعم از ماسک، فاصله اجتماعی و تهویه مناسب لازم و ضروری شمرده می شود.

مسوول کمیته حمل و نقل ستاد کرونای گلستان تاکید کرد: در صورتی که فعالان این بخش، هیچ یک ازدوزهای واکسن را تزریق نکرده باشند با آنها مطابق قانون برخورد می شود.

میقانی از اعضای این کمیته درخواست کرد که بانک اطلاعاتی دقیق از میزان فعالانی که تاکنون دوزهای مختلف واکسن را زده اند، ارائه کرده تا وضعیت مشخصی از این بخش برای اعلام به مراجع بالاتر دستیابی به اهداف مورد نظر در دست باشد.