شناسهٔ خبر: 114402 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای سفر ریاست جمهور به جنوب کرمان انجام خواهد شد:

برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت راه و شهرسازی

ساردویی جنوب کرمان مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان از راه اندازی ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهر سازی همزمان با سفر ریاست جمهوری به این جنوب کرمان ، در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان ) محمد ساردویی، مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید از ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهر سازی گفت: میز ارتباطات مردمی برای دریافت و پیگیری مطالبات شهروندان در حوزه های مربوط به وزارت راه وشهر سازی تشکیل و فعال  شده است که مردم جنوب کرمان می توانند روز جمعه21 مردادماه از ساعت 8صبح تا 16 عصر با مراجعه به اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای درخواستهای خود را به این ستاد برای ارائه تا به نهاد ریاست جمهوری تحویل شود.

وی اظهارداشت: ستاد ارتباطات مردمی با حضور مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهر وندی (نماینده تام‌الاختیارمقام عالی وزارت) در محل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان واقع در شهر جیرفت بولوار شهرک صنعتی 2آماده دریافت و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم شریف جنوب کرمان است.

وی تصریح کرد: این اقدام تسهیل‌گرانه ، بیشتر در راستای حل مسائل و مشکلات مردم جنوب کرمان درحوزه راه و شهر سازی انجام شده است.