شناسهٔ خبر: 114412 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

اختصاص ۵۰ هزار واحد زمین دولتی به طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

ديدار مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي با تحريريه خراسان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۵۰ هزار واحد زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، عباس یوسف زاده در نشستی با تحریریه و جانشین مدیر مسئول روزنامه خراسان به مناسبت روز خبرنگار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۵۰ هزار واحد زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده که در این خصوص با تشکیل کارگروه و حضور رسانه‌ها ضروری است به آگاهی مردم رسانده شود با این حال اتفاقات خوبی برای مردم مشهد و استان در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه موضوع مسکن اولویت اول مردم است، ادامه داد: اکنون ۱۰۶ هزار واحد زمین تامین شده که ۷۰ الی ۸۰ هزار تا فرآیند کمیسیون و کار گروه را طی می کند تا هفته های آینده قطعی می شود و تا ماه های آینده خبرهای خوبی در راه است.

مدیرکل درخصوص جذب قیر نیز گفت: در سال ۱۴۰۰ توانستیم ۱۶۰ درصد اعتبارات قیر را جذب کنیم با سهمیه قیر اختصاص یافته می توان ۱۴۶ کیلومتر از معابر محلات کم برخوردار و ۲۸ کیلومتر از معابر مسکن مهر و اقدام ملی را آسفالت نمود.