شناسهٔ خبر: 114451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:‌

استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی 

استفاده حداکثری از ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان وبلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در جلسه با مدیران انجمن های صنفی بخش مسافری استان بر استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری در ارائه به خدمات زائران و مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،تیمور باقری اظهار داشت : با توجه به عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی درسالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا ، در سالجاری پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی در تعداد زائرین از کشور پاکستان خواهیم بود.

وی افزود: هماهنگی لازم با انجمن های صنفی شرکتهای مسافربری استان در خصوص نرخ جابجایی زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی میرجاوه به زاهدان و سپس به مرز شلمچه صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان بر اهمیت تعامل با سایر دستگاه‌های خدمات رسان دیگر تاکید کرد و گفت : با هماهنگی هایی که در جلسات حمل ونقل و سوخت با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان در خصوص تامین سوخت ناوگان عمومی مسافر به عمل آمده تمام تلاشمان را به کار می گیریم که در این بخش نیز خللی به وجود نیاید.

لازم بذکر است در سال ۹۸ تعداد یک هزارو ۳۶۵ دستگاه ناوگان ایرانی بیش از ۶۰هزار زائر پاکستانی را از طریق  پایانه مرزی میرجاوه به مرز شلمچه انتقال دادند .