شناسهٔ خبر: 114488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه سفر ریاست جمهوری به جنوب کرمان صورت گرفت

ثبت ۳۵۰ درخواست بصورت حضوری و سیستمی در میز ارتباطات مردمی

میز ارتباطات مردمی جیرفت مدیرکل راهداری جنوب کرمان گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور محترم به استان کرمان و در پی آن جنوب کرمان میز خدمت وزارت راه و شهرسازی و نهادهای زیر مجموعه این وزرات خانه در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان)مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور محترم به استان کرمان و در پی آن جنوب کرمان میز خدمت وزارت راه و شهرسازی و نهادهای زیر مجموعه این وزرات خانه در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تشکیل شد .
مجتبی محمودی افزود: با توجه به پیگیر بودن رئیس جمهور محترم در خصوص توجه به مطالبات مردمی و پاسخگو بودن در قالب میز ارتباطات مردمی ،این اداره کل هم در کنار دیگر مجموعه های زیر حوزه وزارت راه در قالب میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مطالبات مردم در حوزه راهداری وحمل و نقل در حاشیه سفر رئیس جمهوری به منطقه بود . 
وی افزود: با همکاری و پیگیری مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هم در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برپا شد و از تمام امکانات موجود برای ایجاد بستر مناسب پاسخگویی به مراجعان در این اداره کل استفاده شد .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در میز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی که به مدت ۱۱ ساعت در محل این اداره کل دائر بود که سه نفر از مدیران ستادی سازمان و ۶نفر از معاونان و روسای ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  به  مراجعه کننده مردمی پاسخ داده شد که در مجموع ۳۵۰ در خواست ثبت سامانه و بصورت دستی رسیدگی شد .
محمودی با اشاره به چینش ترکیب منظم پاسخگویی به مراجعان در قالب میز ارتباطات مردمی گفت:خوشبختانه این نوع پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی سبب خواهد شد تا مردم و مراجعان ضمن ایجاد بستر مناسب مطرح کردن مطالبه جریان سازی خوبی در جهت ایجاد روحیه اعتماد سازی صورت گیرد که خود به ارتقای سیستم خدمت رسانی کمک قابل توجهی خواهد کرد .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:تمامی مطالبات و درخواستهای مردمی ثبت شده در میز ارتباطات را پیگیری و با توجه به توان و کمک از مجموعه سازمانی در رفع یا کاهش این مشکلات اقدام‌ خواهیم نمود .