شناسهٔ خبر: 114512 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای ۱۴۰۱ انجام گرفت؛

صدور حدود ۵۷ هزار بارنامه در استان ایلام

کالا  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از صدور بیش از ۵۶ هزار و ۷۶۶  بارنامه در استان از اول سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از اول سال جاری پایانه های بار استان مجموعا ۵۶ هزار و ۷۶۶ بارنامه را برای حمل کالاهای مختلف در سطح استان و خارج از استان صادر کردند.

وی افزود: در این مدت بیش از ۷۷۷ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل ونقل این استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است

چشمه خاور عنوان کرد: سیمان، گندم،کلینگر،پلی اتیلن،انواع گاز مایع و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

وی تاکید کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی با استقرار و فعالیت تیم های گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.