شناسهٔ خبر: 114521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان:

خط کشی ۹۱ کیلومتر از محورهای شهرستان بوکان

خط کشی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان از خط کشی ۹۱ کیلومتر از محورهای این شهرستان در چهار ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، هاوری شمس الهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان گفت:  در جهت ایمن ساختن جاده ها جمع آوری یا تعمیر گاردریل به تعداد ۱۵۵  عدد ، ۱۰۳ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، رگلاژ و ترمیم شانه ها ۴۶ کیلومتر ، جمع آوری بازسازی و تعمیر تابلو و علایم ۵۶ عدد نیز نصب تابلو و علایم به تعداد ۱۶ عدد در محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام شده است. 

وی در مورد اقدامات لازم در خصوص آرام سازی و آشکار سازی نقاط پرحادثه در چهار ماهه نخست سالجاری گفت : اجرای رنگ آمیزی۱۷ مورد سرعت گیر و تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن ۱۱۷ عدد از جمله اقدامات این اداره شهرستانی بوده است. 

وی افزود: شستشوی تابلو و علایم ۲۸۰ عدد، تنقیه پل ۹۰ عدد و نخاله برداری ۳۰۰ تن از دیگر اقدامات انجام شده راهداری در مدت زمان مذکور در این شهرستان بوده است.

شمس الهی در خاتمه بیان داشت: در این مدت همچنین  ۲۶ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه ،۳۷  مورد اخطار کتبی به متجاوزین به حریم راه ،۱۶ مورد مکاتبه جهت صدور مجوز و انسداد دسترسی های غیر مجاز به تعداد ۱۸ مورد انجام یافته است.