شناسهٔ خبر: 114529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی؛

برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است

میزخدمت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در کنار دیگر ادارات در مصلای نماز جمعه تبریز میز خدمت را با حضور معاونین این اداره کل و دیگر مسئولان برپا کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان شرقی ) ، فرهاد رضازاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، در خصوص برپایی میز خدمت گفت:  تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌ مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.

وی تصریح کرد: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است.

وی ادامه داد: با برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه مسئولان ادارات شهرستان بصورت چهره به چهره با مردم دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا می شوند.

رضازاده افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکارها و راهنمائی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم برپایی میز خدمت رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد گفت : با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف نیاز است که این برنامه ادامه مستمر داشته باشد.

در این میزخدمت مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهمراه معاونین نیز حضور داشتند.