شناسهٔ خبر: 114576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای نخستین بار در خوزستان:

پایگاه مقاومت بسیج رانندگان و کامیون داران افتتاح شد

پایگاه مقاومت بسیج رانندگان خوزستان پایگاه مقاومت بسیج رانندگان و کامیون داران خوزستان توسط انجمن صنفی رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، رئیس کانون انجمن صنفی رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای خوزستان گفت: استان خوزستان از ۲۲ هزار راننده فعال حمل و نقل کالا و ۱۷ هزار ناوگان حمل و نقل جاده ای برخوردار است که همواره برای جابجایی کالا به سایر نقاط کشور در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه خوزستان به واسه برخورداری از بندر امام خمینی(ره) و شرکت های تولیدی، یک استان مهم در بخش حمل و نقل کشور است، افزود: جابجایی کالا از خوزستان همواره نقش کلیدی و مهمی در اقتصاد کشور دارد و با توجه به جایگاه ارزشمند رانندگان حمل کالا و صاحبان ناوگان، کانون انجمن صنفی رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان تصمیم گرفت راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج رانندگان و کامیون داران را برای نخسین بار در خوزستان در دستور کار خود قرار دهد.

سلامت با بیان اینکه رانندگان و کامیون داران همواره بصورت جهادی و بسیجی وار در خدمت کشور بوده اند، اظهار کرد: در نظر داریم با راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج رانندگان و کامیون داران، مطالبات این قشر زحمت کش و پر تلاش بیش از گذشته به گوش مسئولان رسیده و پیگیری شوند.