شناسهٔ خبر: 114584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

اقدامات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام شده است

کرمی - مدیرکل کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه ایمنی راه ها محور های مواصلاتی استان کرمانشاه برای تردد زائران اربعین حسینی آماده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)فریبرز کرمی گفت: برنامه ریزی و عملیات ایمن سازی و ارتقای سطح ایمنی محورهای منتهی به پایانه‌ مرزی خسروی برای آمادگی جهت سرویس دهی به زوار اربعین حسینی (ع) انجام شده است.

وی درباره اقدامات ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه گفت: تعمیر و ترفیع، تعمیر و نوکوبی ۱۹ کیلومتر، نصب نیوجرسی حدود ۱۰ کیلومتر، نصب بیش از ۲۶ هزار عدد گل گارد بر روی گاردریل های محور بزرگراه کربلا انجام شده است.

کرمی افزود: با استفاده از مصالح موجود در طول محور برای شانه سازی و ایجاد پارکینگ برنامه ریزی شده است که عملیات افزایش شانه جاده در بیشتر محور بزرگراه کربلا انجام شد و در نقاطی که احتمال توقف خودرو ها وجود دارد پارکینگ نیز در نظر گرفته شده است.

وی از انجام ۷۷۵ کیلومتر اجرا خط کشی سرد و گرم خبر داد و گفت: یک هزار و ۸۲۲ عدد تابلو اخطاری، انتظامی و علائم جاده‌ای در مسیر تردد زوار اربعین حسینی(ع) نصب شده است.

کرمی عنوان کرد: در جهت ایمنی زائران اربعین حسینی (ع) ۵۹ تقاطع آشکار سازی شده است که تقاطع پل چهر به پتروشیمی، محور بیستون به کرمانشاه تقاطع جاده قدیم با اجرای خط کشی دوجزیی، نصب سیلندر، نصب چراغ راهنمایی از جمله این اقدامات است.

کرمی در ادامه افزود: اکیپ های اداره ایمنی در حال بروز رسانی سیستم روشنایی، رفع خاموشی های موجود در محور و نصب روشنایی های جدید در تونل ها و نقاط پر حادثه موجود در محور تردد زوار اربعین هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۱۷۵ عدد چراغ چشمک زن در محور بزرگراه کربلا تعمیر و ۲۷ کلیومتر کابل خود نگهدار نصب شده است.


انتهای پیام/