شناسهٔ خبر: 114655 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان:

الحاق ۱۶۰ هکتار زمین های شمال گیرده داغ به محدوده شهری شامل اراضی هیچ‌کدام از شرکت های تعاونی مسکن  نیست

ابوذر جعفری - زنجان.JPG رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۶۰ هکتار زمین تنها در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن به محدوده شهر زنجان الحاق می‌شود.

ابوذر جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، بیان داشت: به اطلاع شهروندان می‌رسد تمامی اراضی فوق در مالکیت دولت است.

وی اظهار کرد: تنها در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن، زمین به محدوده الحاق می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان متذکر شد: اراضی مذکور تنها در مالکیت دولت بوده و هیچ مجموعه غیردولتی و به خصوص تعاونی‌های مسکن در محدوده ۱۶۰ هکتاری مذکور  زمینی در اختیار ندارند.

جعفری تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تحت تاثیر شایعات افراد سودجو که در پی ایجاد التهاب و ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار هستند قرار نگرفته و دچار ضرر و زیان ناشی از معاملات در این حوزه نشوند.