شناسهٔ خبر: 114674 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز  ورود آزادگان به میهن اسلامی

عطاء اله اکبری.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)؛ عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان طی پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
روز ۲۶ مردادماه ۱۳۶۹ سالروز ورود آزادگان سرفراز به خاک ایران اسلامی و مجالی است برای تقدیر از استقامت ها و فرصتی برای مرور رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های کسانی که در زمین دشمن علی‌رغم تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها اسارت را به بند کشیدند و جلوه‌ای ماندگار از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی بیافزایند. 
آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران  تا پای جان ایستادند.

اینجانب سالروز این روز بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده شریف آنان و به تمامی آزاد مردان و هموطنان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را از خداوند منان خواستارم.