شناسهٔ خبر: 114757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ۱۵۰ ملاقات مردمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی

جلال زاده.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از برگزاری ۱۵۰ جلسه ملاقات عمومی و چهره به چهره به صورت هفتگی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی ، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی مدیرکل با هدف افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی  برگزار می شود.

وی افزود: پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اجابت درخواست های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر می شود.

جلال زاده ادامه داد: از شهریور ماه سال گذشته تا پایان تیرماه ۱۴۰۱، در تمامی دو شنبه های کاری به صورت منظم این ملاقات برگزار شده که در مجموع بیش از ۱۵۰ تعداد جلسه ملاقات عمومی و چهره به چهره داشته ایم.

وی یادآورشد: در صورتی که مشکل و درخواست متقاضی، قانونی و در سطح اختیارات استان بوده اما از طرفی نیازمند دستور و مساعدت مدیرکل باشد می توان از ظرفیت برنامه ملاقات عمومی استفاده کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  خاطر نشان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  به آن نیازمندند، از طریق سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.