شناسهٔ خبر: 114779 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جهت توسعه شهری انجام گرفت؛

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران گلپایگان/ مشکلات حوزه شهری گلپایگان تعیین تکلیف شدند

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران گلپایگان در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران شهرستان گلپایگان، مباحث طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری اراضی و طرح‌های تفصیلی این شهرستان به صورت ویژه بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ جلسه‌ای بمنظور بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرماندار و شهرداران شهرستان گلپایگان و معاونین و رؤسای ذیربط برگزار شد.  

در این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد، طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت. و جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.   

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف می‌تواند ما را به هدف اصلی یعنی رضایت مردم برساند لذا در این جلسه به طور ویژه مباحث طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری اراضی و طرح‌های تفصیلی این شهرستان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.  

قاری‌قرآن با بررسی مشکلات اراضی این شهرستان و مبحث کارگاههای مزاحم شهری گوگد، ضمن ارائه راهکارهای مناسب، دستوات لازم را در این خصوص ابلاغ کرد.  

وی ضمن تاکید بر بررسی و اصلاح فوری موارد مورد نظر در طرح تفصیلی شهر گوگد در کمیته‌های مرتبط اذعان داشت: طرح تفصیلی شهر در برنامه ریزی و مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است و با سرعت بخشی در تهیه و ابلاغ این طرح، بسیاری از مشکلات شهری قابل حل خواهد بود لذا در این جلسه بمنظور سرعت بخشی در ابلاغ طرح‌های تفصیلی و برنامه ریزی برای برگزاری جلسات مرتبط تصمیمات لازم اتخاذ شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در این نشست در خصوص اراضی اختصاصی به طرح نهضت ملی مسکن، مواردی مورد بررسی قرار گرفت و تعیین تکلیف شد.  

گفتنی است در این جلسه همچنین مباحثی پیرامون اراضی مازاد گلشهر، واگذاری اراضی داخل حریم این شهر و ... مطرح و در رابطه با آن تصمیم گیری شد.