شناسهٔ خبر: 114786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز استان تهران عنوان شد:

ارائه آمار رفع تصرفات شرق استان تهران/ دماوند رتبه اول کشوری در مقابله با تصرفات

جلسه رئیس راه و شهرسازی دماوند در شصت و دومین جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز آمار رفع تصرفات شرق استان طی سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، احمد همتی رئیس راه و شهرسازی دماوند با اعلام اینکه دماوند بنا به گزارش اعلامی سازمان ملی زمین و مسکن در مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز رتبه اول کشور اعلام شده است، از تعاملات قوه قضائیه بالاخص دادستان و فرماندار دماوند تقدیر کرد.

شصت و دومین جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارتهران و با حضور مدیرکل حراست استانداری، فرماندار، دادستان، شهرداران شهرستان دماوند و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر تعیین تکلیف ساخت و ساز  های غیرمجاز باقیمانده در سطح شهرستان دماوند که در حال حاضر بدون پرونده هستند تأکید نموده و تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تخلفات در شرق استان تهران هم افزایی دستگاههای مرتبط راه و شهرسازی، دادستانی، شهرداری، منابع طبیعی و جهادکشاورزی در سطح شهرستان دماوند می بایست وسیع تر و بیشتر باشد.

لازم به ذکر است از دیگر موارد مطروحه در این جلسه ایجاد گشت های مشترک با هدف شناسایی و تخریب تخلفات ساختمانی بود.