شناسهٔ خبر: 114877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

تجلیل از آزادگان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل

کلیم اله وثوقی.jpg در مراسمی بمناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز و حماسه آفرین به میهن اسلامی ازتعدادی از آزادگان شاغل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،در این مراسم مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با گرامی داشت یاد و خاطره ۳ هزارو ۴۰۰ شهید والامقام استان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت :  عزت ، اقتدار، صلابت و سربلندی نظام اسلامی در همه عرصه ها مدیون خون پاک شهداست.

وثوقی با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با روحیه جهادی و انقلابی شبانه به مردم خدمت می کنند افزود:همه ما وظیفه داریم راه شهدا را با اطاعت از فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب وباهمه توان ادامه دهیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل آزادگان را نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و سفیران استقامت و ایستادگی در برابر جبهه دشمن و الگوهای تاریخ‌ساز کشور برای امروز و فردای این سرزمین عنوان کرد و اظهار داشت: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی هستندکه در درون آن، فرهنگ انسان ساز دوران اسارت نهفته است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل  همگان را به الگوگیری از زندگانی شهدا،ایثارگران و آزادگان فراخواند و تصریح کرد:آزادگان سرافزار و دلاور خانواده راهداری استان نیز همچون دوران دفاع مقدس در عرصه راهداری و حمل و نقل جاده ای درحال خدمت به مردم هستند و برای حل مشکلات مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی ورزند.