شناسهٔ خبر: 114911 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران خبر داد:

آمادگی بنیاد مسکن تهران برای کلنگ‌زنی ۵۰۰ واحد گیلارد در هفته دولت/صدور سند برای حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری کوچک

غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران از آمادگی استان برای کلنگ‌زنی ۵۰۰ واحد مسکونی گیلارد دماوند در هفته دولت خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح سند دار کردن واحدهای مسکونی روستایی و شهری کوچک تحت مسئولیت بنیاد برای حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی سند صادر شد.

غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان، توضیح داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آمادگی دارد تا در صورت تامین زمین در هفته دولت پروژه طرح نهضت ملی مسکن ۵۰۰ واحدی گیلارد در دماوند را کلنگ‌زنی کند.

مدیرکل بنیاد مسکن تهران ادامه داد گفت: در حال حاضر در طرح نهضت ملی مسکن ۷۰۰ واحد توسط بنیاد مسکن در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است. در ثبت‌نامی‌های جدید طرح نهضت ملی مسکن در دماوند، بومهن و رودهن حدود ۳ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند که در صورت تامین اراضی این تعداد از واحدها نیز آغاز خواهند شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران ادامه داد: برنامه سال جاری برای صدور سند تا پایان سال به واحدهای فاقد سند برای واحدهای روستایی و شهری کوچک یکهزار و ۵۰۰ جلد است و از ابتدای اجرای طرح سند دار کردن تاکنون برای حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کوچک سند صادر شد.