شناسهٔ خبر: 114923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

آغاز عملیات روکش آسفالت محور ایرانشهر_نیکشهر به طول ۱۰ کیلومتر

علی بامری.jpeg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم ۱۰ کیلومتر از محور اصلی ایرانشهر- نیکشهر حد فاصل تخت ملک هیچان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، علی بامری اظهار داشت: این اقدام در راستای افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و به‌ منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در حال انجام است.
وی با بیان اینکه که اکثر محورهای حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بارهای ترانزیتی و همچنین مسیر تردد مسافران و زائر است، گفت: این اداره کل با وجود محدودیت‌های اعتباری و مالی در این مسیر اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است که روکش آسفالت گرم از آن جمله بشمار می رود که با اعتبار ۲۳۵ هزار میلیون ریال در حال انجام است. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مزایای استفاده از روش  آسفالت گرم در بهسازی محورهای ارتباطی گفت: صرفه‌جویی در وقت و هزینه، افزایش ایمنی تردد وسایط نقلیه با ایجاد سطحی صاف و هموار و همچنین عدم تغییر ضخامت روکش آسفالت جاده از جمله فواید این نوع آسفالت بشمار می‌رود.