شناسهٔ خبر: 114931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد:

آماده باش گشت های راهداری استان همدان برای خدمات رسانی به زوار اربعین

ببینید| عملیات آسفالت قطعه خیرساز در بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از آماده‌باش گشت های راهداری در محورهای ارتباطی استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، جواد نگاهداری گفت: اولویت راهداری تامین و ارتقاء ایمنی محورهای استان همدان است که این موضوع در تردد زوار اربعین حسینی نیز در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: به منظور تامین و ارتقاء ایمنی محورهای استان از ابتدای سال جاری حدود ۹۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۸۰۰ کیلومتر خط کشی،۱۴ کیلومتر ترانشه برداری ( گردنه اسدآباد)،۱۳۶۱ کیلومتر شانه سازی و تسطیح راه های آسفالته، ۱۱ کیلومتر نصب نیوجرسی و... در سطح راه های استان همدان انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات آماده سازی محورهای منتهی به مسیر اربعین نیز آغاز شده است و تاکنون حدود ۱۱ کیلومتر نصب نیوجرسی، ۳۰ کیلو متر شانه سازی، تسطیح ۲۰ کیلومتر مسیر پیاده روی اربعین، ۵۰۰کیلومتر خط کشی، ۲۶ مورد احداث، اصلاح و پاکسازی پارکینگ، ۳۵۰ کیلومتر پاکسازی و آزادسازی حریم، ۱۳۸۱ عدد تعمیر،نصب تابلو و علائم و ۱۵ مورد ترانشه برداری در این محورها انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و تسریع در تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی امیداورم هستیم این تقاطع در ایام اربعین حسینی به بهره برداری برسد.