شناسهٔ خبر: 114933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

آمادگی ناوگان حمل ونقل همدان برای خدمت به زائران اربعین حسینی

ناوگان مسافری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، صفر صادقی راد با اشاره به فراهم بودن شرایط برای سفر زائرین اربعین حسینی گفت: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابجایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاههای مسئول و به ویژه بخش حمل و نقل استان انجام شده و همانند سالهای گذشته، زائران اربعین حسینی مشکلی برای این سفر نخواهند داشت.

وی افزود: جلسات کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین همدان به شکل منظم در حال برگزاری است و تاکنون نیز هماهنگی های مناسبی بین دستگاه های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده و با پیگیری مصوبات این کمیته امسال شاهد افزایش سطح خدمات به زائران خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه های مسئول در بازه زمانی سفر اربعین تاکید کرد: بر اعلام ستاد سفر اربعین کشور، طرح سراسری جابجایی زوار اربعین حسینی از ۱۰ شهریور تا ۵ مهر بمدت ۲۷ روز اجرایی می‌شود و زائران از شهرهای محل سکونت خود به مرزهای تعیین شده و بالعکس جابجا می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: تا پایان طرح اربعین امسال ایمن سازی تمام محورهای ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفته و از زمان آغاز طرح علاوه بر آماده بودن راهدارخانه های موجود در مسیر ، تمام گشت‌های راهداری نیز فعال می‌شوند.

صادقی راد تصریح کرد: از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران اربعین بهره گیری می‌شود.