شناسهٔ خبر: 114957 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی راهداری گلستان:

بهسازی قطعاتی از راه روستایی نرگس چال در آزادشهر اجرا شد

راهداری گلستان رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهسازی و آسفالت راه روستایی نرگس چال در حوزه شهرستان آزادشهر با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در سال جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، ابراهیم جاویدزاده، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: برای بهسازی قطعات تخریب شده ناشی از سیلابهای گذشته ، عملیات ترمیم زیرسازی و بیس انجام و سپس آسفالت گرم بر روی آن اجرا شد.

وی، طول این محور را ۴ کیلومتر بیان کرد و افرود: این محور از راههای روستایی شهرستان آزادشهر است که بر اثر سیلاب دچار خسارت هایی شد و بهسازی و آسفالت مجدد آن در هفته جاری صورت گرفت.

از اعتبار صرف شده برای بهسازی این محور مبلغ ۷۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع در اختیار نماینده محترم مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان جناب آقای کوهساری در مجلس شورای اسلامی بوده و الباقی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین شده است.

لازم به توضیح است به واسطه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ، کلیه روستاهای شهرستان آزادشهر از یک راه مناسب آسفالته برخوردارند .