شناسهٔ خبر: 114967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد:

روند مطلوب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان 

سفر مدیر کل دفتر بازرسی وزارت زاهدان مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با بیان نهضت ملی مسکن پروژه‌ای برای خانه‌دار کردن مردم بویژه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است، گفت:  پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان با پیشرفت مطلوب در حال تکمیل شدن است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( سیستان و بلوچستان)، حسین مذنب، مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان زاهدان اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم از اولویت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است بطوری که براساس برنامه دولت  چهار میلیون مسکن در مدت چهار سال باید احداث شود.

وی ادامه داد: در این راستا با هم افزایی و پیگیری های مطلوب مسئولین سیستان و بلوچستان طرح نهضت ملی مسکن این استان در رده پیشتاز ترین این طرح ها در کشور قرار دارد. 
 
گفتنی است هم اینک ۱۹ هزار و ۸۷۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی استان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در دست ساخت است که پیش بینی می شود تا پایان سالجاری حدود ۵ هزار واحد مسکونی آماده بهره برداری شود.

روند مطلوب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان 

مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت سفرهای اربعین گفت: شرایط پایانه های مرزی ریمدان و میرجاوه برای در سیستان و بلوچستان برای پذیرش زائران پاکستانی اربعین حسینی مهیاست. 

مذنب تصریح کرد: با توجه به ورود خیل عظیم زوار خارجی اربعین به سیستان و بلوچستان در حال حاضر اقدامات مطلوبی  هم در محوطه و در محورهای منتهی به پایانه مرزی ریمدان و میرجاوه این استان در حال انجام است.