شناسهٔ خبر: 115034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت در استان انجام می‌گیرد؛

۳۷ کیلومتر راه به مجموعه راه‌های استان اصفهان افزوده می‌شود / بهره برداری ۷ پروژه راهسازی در استان

علیرضا قاری قران مدیرکل اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره برداری ۷ پروژه راهسازی به طول ۳۷ کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این ایام در واقع پاسداشت خدمات ماندگار بزرگمردانی است که پایبند فرهنگ خدمت به خلق بوده اند و در این مسیر حتی از جان خود گذشته‌اند.   

وی با بیان اینکه این دو شهید سرافراز نماد و اسوه خدمتگزاری و صداقت بوده و در یاد و خاطره مردم همیشه ماندگارند، اذعان داشت: این هفته فرصت مناسبی بمنظور معرفی خدمات و فعالیت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به آحاد جامعه است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این اداره کل در راستای تحقق شعار سال با تشکیل کارگروه‌های ویژه و در سایه تلاش و برنامه‌ریزی عملیات اجرایی تمامی پروژه‌های در دست احداث را سرعت بخشید به نحوی که از مجموعه پروژه های اولویت دار استان، تعدادی تکمیل شده و آماده افتتاح و بهره‌برداری در هفته دولت است.  

وی با بیان اینکه عملیات احداث ۷ پروژه راهسازی در سطح استان اصفهان تکمیل و همزمان با هفته دولت آماده افتتاح است عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۳۷ کیلومتر راه به مجموع راههای استان اصفهان افزوده می‌شود.  

قاری‌قرآن با اشاره به اعتبار ۸۵.۵ میلیارد تومانی پروژه های راهسازی فوق عنوان کرد: از جمله این پروژه‌ها شامل احداث باند دوم حسین آباد- کاغذی و ابوزیدآباد- فخره به کاشان به طول ۷ کیلومتر، احداث باند دوم نصرآباد امامزاده علی اکبر در جاده شهرضا به طول ۵.۵ کیلومتر و تکمیل و احداث باند دوم محور زواره- اردستان به طول ۹.۵ کیلومتر است.  

وی اضافه کرد: عملیات عمرانی تکمیل تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان آباد به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان، احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی مسکن مهر نایین به طول چهار کیلومتر با اعتبار۱۹.۱ میلیارد تومان، تکمیل تعریض محور اژیه – سه راهی سیان از توابع شهرستان اصفهان به طول ۳.۵ کیلومتر با اعتبار ۴.۸ میلیارد تومان و باند دوم پلیس راه – علویجه به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۱۹.۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در این ایام است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به نقش پروژه‌های راهسازی در ایجاد اشتغال خاطرنشان کرد: در فرآیند ساخت پروژه های فوق به طور مستقیم ۱۰۳ نفر به کارگیری و اشتغالزایی شد.