شناسهٔ خبر: 115089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد:

بخش تعاون برای حضور با تمام ظرفیت خود در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان آماده است

پیشرفت بیش از ۴۷ درصدی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به شروع طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم، گفت: بخش تعاون برای حضور با تمام ظرفیت خود در طرح نهضت ملی مسکن این استان آماده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، حامد آرامش با بیان اینکه قانون جهش مسکن و حمایت از تولید و عرضه مسکن در کشور به تصویب و ابلاغ شده است، اظهار داشت: ‌ضرورت دارد در اجرای این قانون بار دیگر از ظرفیت‌های بخش تعاون استفاده ‌شود تا این طرح با اهداف تعیین شده به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن گفت: ما در حال حاضر تعاونی هایی با مدیران  بسیار متخصص و زبده‌ای در حوزه مسکن داریم و این موضوع می تواند به کمک اداره کل راه و شهرسازی در ساخت مسکن بیاید و بخشی از این پروژه ملی را بر عهده بگیرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک تمام ظرفیت بخش تعاون استان در کنار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است که این میزان همکاری و تعامل در مقایسه با سایر استان ها قابل مقایسه نیست و دیگر استان ها می توانند از تجربه موفق این استان در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند، حضور تعاونی‌ها در حوزه مسکن موجب ایجاد رونق اقتصادی و همچنین افزایش تولید و ایجاد اشتغال در این بخش شده و استان را به یک گارگاه سازندگی تبدیل کرده است. 

وی در پایان افزود: همچنین در حال‌حاضر تعامل خوبی بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر دستگاه ها وجود دارد و  بابت تعامل و همراهی که با تعاونگران ما دارند تشکر میکنم.