شناسهٔ خبر: 115167 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد: 

 افتتاح ۲۲ پروژه راهداری در آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افتتاح ۲۲ پروژه راهداری همزمان با هفته دولت و در راستای جهاد تبیین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تشریح پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت گفت: در این هفته ۲۲ پروژه متعدد در حوزه راهداری به بهره برداری خواهد رسید که از جمله آنها می توان به افتتاح و بهره برداری از ۶۸ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی با اعتبار افزون بر ۶۸۰ میلیارد ریال اشاره کرد. 

 وی از پروژه های قابل افتتاح در حوزه لکه گیری و روکش آسفالت هفته دولت از پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور ارومیه - سرو به طول ۲۰ کیلومتر ، لکه گیری و روکش آسفالت محور خوی - چالدران به طول ۳ کیلومتر و لکه گیری و روکش آسفالت محور مهاباد - بوکان ( جاده برهان ) به طول ۷ کیلومتر یاد کرد.

آرامون ادامه داد: پروژه های ایمن سازی ۴۸ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان شامل نصب نیوجرسی، خط کشی، نصب تابلو و علائم و روشنایی با ۲۳۰‌ میلیارد ریال اعتبار از سایر پروژه هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد که افتتاح طرح ساماندهی محور خوی - قطور - رازی با خط کشی ، نصب تابلو و علائم ، نصب نیوجرسی به طول ۳۵ کیلومتر مهم‌ترین آن ها را شامل می شود.

این مقام مسئول در خصوص افتتاح ابنیه های فنی اظهار داشت : در این هفته بهره برداری از پل های مهلذان و داش تیمور شهرستان های خوی و مهاباد با اعتباری نزدیک به ۱۱۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.