شناسهٔ خبر: 115176 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی مسائل و مشکلات انجام گرفت؛

بازدید معاونان مرکز مطالعات اقتصادی وزارت راه و شهرسازی از پایانه مرزی باجگیران

123564 رئیس پایانه مرزی باجگیران از بازدید معاونان مرکز مطالعات اقتصادی وزارت راه و شهرسازی به منظور بررسی مسائل و مشکلات مرز خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، سعید اسعدی، گفت: صفری و شهدادی، معاونان مرکز مطالعات اقتصادی وزارت راه و شهرسازی به همراه مجردی، رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین‌الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی از پایانه مرزی باجگیران به منظور بررسی مسائل و مشکلات به وجود آمده بعد از تعطیلی مرز و انجام مطالعه جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تجاری، گردشگری و... با دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از پایانه مرزی باجگیران بازدید کردند.

اسعدی با اشاره به انجام نظارت و ارائه خدمات به تعداد ۲۳۵ نفر مسافر که به صورت ورود و خروج از این پایانه مرزی در طی مرداد ماه ۱۴۰۱ تردد داشتند، بیان داشت: از این آمار، ۱۱۷ مسافر به کشور وارد شده و ۱۱۸ نفر نیز از کشور خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین انجام امور خدماتی توسط همکارانمان در این بخش از قبیل کوددهی، سم‌پاشی و هرس درختان، آماده‌سازی و سرویس دستگاه‌های سرمایشی، انجام نظافت مجموعه و ضدعفونی سالن‌های مسافربری، تجاری، اداری و سایر بخش‌های پایانه مرزی نیز دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه بوده است.