شناسهٔ خبر: 115251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استانداری خوزستان در نشست کارگروه امور زیربنایی خوزستان:

در تلاشیم تا موانع تولید مسکن را برطرف کنیم

نشست کارگروه امور زیربنایی خوزستان معاون عمرانی استانداری خوزستان در نشست کارگروه امور زیربنایی خوزستان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مشکلات و موانع پیش آمده در تخصیص زمین به طرح ملی مسکن را حل و فصل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان) نشست کارگروه امور زیربنایی خوزستان با موضوع الحاق اراضی به محدوده شهر در راستای طرح نهضت ملی مسکن در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد.

محمد خانچی در این نشست اظهار داشت: نهضت ملی مسکن، یکی از اساسی‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم برای رفع مشکل مسکن مردم است که سبب می‌شود مشکلاتی که در حوزه مسکن برای مردم پیش آمده تا حدود زیادی حل شود.

وی با اشاره به نقش کارگروه امور زیربنایی افزود: ما باید تلاش کنیم تا موانع موجود را برطرف کنیم تا این مهم به نتیجه برسد. طبعا مواردی از مجوزها و رفع موانع نیاز است تا این نهضت به نتیجه برسد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان، در پایان با گزارشی از روند کلی تأمین زمین گفت: هم‌اکنون بخش قابل توجهی از زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکن ملی از سوی دولت و متولی تأمین زمین در وزارت راه و شهرسازی، تأمین شده و در اختیار پروژه‌ها و سازندگان مسکن ملی قرار گرفته است.