شناسهٔ خبر: 115280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال صورت پذیرفت

۳۱ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی

مجتمع خدماتی رفاهی خراسان جنوبی.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از انجام ۳۱ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان از ابتدای سال خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، حسین عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع ها از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۳۱ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان را انجام داده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده های مواصلاتی استان فعال است که ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده ها در دستور کار قرار دارد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: به صورت دوره ای از مجتمع های خدماتی رفاهی، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی موجود در جایگاههای سوخت
رستورانها و واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید می شود.

عباسی ادامه داد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخصهای مختلفی چون وضعیت نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه ، رستوران و آشپزخانه ، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع ها مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد . 

وی یادآور شد: در کنار این بازدیدها مسافران ورانندگان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه های پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱و ۳۰۰۰۷۰۷۰ و سامانه ۱۴۱ مطرح کنند.

۳۱ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی