شناسهٔ خبر: 115285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

فعالیت ۵۸ گیت در مرز خسروی/ تمهیدات لازم برای تأمین سوخت ناوگان اندیشیده شده است

جسله کمیته مرکزی اربعین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۵۸ گیت در پایانه مرزی خسروی فعال است که ۱۲ مورد در داخل سالن و مابقی در خارج از سالن قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی در پایانه مرزی خسروی با اشاره به آمادگی استان در تمام مسیرهای تردد زائران اربعین اظهار داشت: برخی از زائران برای خروج از مرز مهران از استان کرمانشاه عبور می‌کنند و مقصد برخی نیز مرز خسروی است که برای هردو گروه آمادگی برای پذیرایی وجود دارد.

وی با اشاره به تأمین زیرساخت‌ها در مسیرهای تردد عنوان کرد: خط‌کشی راه‌ها، روشنایی محورها، هماهنگی برای حمل و نقل عمومی و استقرار در مرز خسروی و انتقال زائران به مرکز استان و سایر استان‌ها انجام شده است.

کرمی با بیان اینکه استان کرمانشاه معین استان ایلام است آمادگی لازم برای پشتیبانی وجود دارد گفت: سیستم سرمایشی و سایه‌بان نیز در پایانه مرزی خسروی نصب و زیرساخت‌ها در این مرز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۸ گیت در پایانه مرزی خسروی فعال است افزود: فضاسازی اربعین و تأمین آب شرب و غیرشرب برای مه‌پاش‌ها نیز از اقدامات انجام شده در مرز خسروی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تأمین سوخت مورد نیاز ناوگان عمومی و شخصی در مسیر تردد زائران خبرداد و گفت: علاوه بر جایگاه‌های سوخت واقع در مسیر تردد مقرر شده هفت جایگاه ثابت و سیار افزوده شود که سوخت مورد مورد نیاز ناوگان به راحتی تأمین شود.

کرمی با تقدیر از رئیس سازمان راهداری برای حمایت در جهت تسهیل تردد زائران در مسیر، خروج از مرز و حمل و نقل عمومی عنوان کرد: حمل و نقل و راهداری بسیار گسترده است و رسانه‌ها همیشه فعالیت بخش‌های مختلف را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/