شناسهٔ خبر: 115306 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری انجام شد؛

کلنگ زنی شهرک مسکن و مجتمع ادارات شهرستان خانمیرزا

پروژه های هفته دولت همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری کلنگ احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و مجتمع ادارات در اراضی شهرستان خانمیرزا به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، مدیرکل راه و شهرسازی استان در این آیین میزان این اراضی را ۱۹۷ هکتار از اراضی ملی خارج از محدوده شهر آلونی عنوان کرد و گفت: با مصوبه شورای مسکن استان  و پس از انجام آزمایشات ژئوتکنیک و مکانیک خاک، این اراضی توسط منابع طبیعی استان تحویل راه و شهرسازی شد.

 حسینعلی مقصودی افزود: در مدت کوتاهی روند اداری و آماده سازی زمین انجام و برای احداث، تحویل گروه های ساخت از متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهرستان خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت 10 هزار واحد مسکونی در این اراضی پیش بینی شده است که نیاز چندین سال آینده مسکن منطقه را پاسخگو خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین ساخت مجتمع ادارات شهرستان خانمیرزا و کاربری های عمومی را از دیگر موارد پیش بینی شده برای این اراضی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه از عمر این شهرستان بیش از سه سال نمی گذرد؛ بسیاری از ادارات فاقد ساختمان  می باشند و با توجه به اینکه در مرکز شهرستان زمین دولتی برای واگذاری به دستگاه ها موجود نبود؛ بخشی از این اراضی برای این منظور اختصاص یافته است.