شناسهٔ خبر: 115310 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت برگزار شد؛

برپایی میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در مصلای نماز جمعه شهرکرد

پروژه های هفته دولت همزمان با هفته دولت و به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان در حوزه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری میز خدمت جهادی با حضور مدیر کل و معاونین در مصلی نماز جمعه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، مدیر کل راه و شهرسازی استان در خصوص برپایی میز خدمت گفت:  برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌ مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.

حسینعلی مقصودی افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای عزیزانی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را ندارند و با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنمایی های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.

وی ضمن اظهار امیدواری از رضایت مردم در برپایی میز خدمت رضایت مندی، ادامه داد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواست‌های مردمی، برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری سپس در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر گهرو حضور یافت و ضمن دیدار رودررو با مردم و پاسخگویی به سؤالات آنان، به نمایندگی از مدیریت عالی استان، گزارشی از روند خدمات دولت مردمی در یکسال گذشته ارائه کرد.

مقصودی ساخت 1 میلیون مسکن سالیانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن را یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم خواند و گفت: خوشبختانه در اکثر شهرهای استان زمین مورد نیاز برای نیاز بیش از دوسال ساخت مسکن فراهم شده است.

وی به پروژه احداث باند دوم محور شهرکرد ـ شلمزار به عنوان یکی از محورهای پرتردد و حیاتی استان نیز اشاره کرد و افزود: با تلاش همه دست اندرکاران، همزمان با هفته دولت 10 کیلومتر از قطعات اول و دوم این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خدمت جهادی را شاخصه اصلی مدیران دولت سیزدهم و مدیران استان دانست و ادامه داد: لازم است همگی به دور از تبلیغات دشمن و فضاسازی کاذب و  افسار گسیخته مجازی در جهت به ثمر نشستن اهداف دولت و همچنین پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری تلاش نمائیم.