شناسهٔ خبر: 115356 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره برداری از عملیات روکش آسفالت راه روستایی خرج سوادکوه

مازندران سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه از بهره برداری عملیات روکش آسفالت راه روستایی "خِرج" این شهرستان به طول ۳ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،مهرداد سلیمی گفت: راه روستایی ایمن به عنوان زیربنای توسعه روستا ، از اهداف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده که شامل : تعریض و تسطیح و پاکسازی  شانه راه ، آسفالت راههای خاکی، لکه‌گیری و اجرای روکش آسفالت ،  نصب علائم و ... است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه در ادامه نیز از اجرای عملیات روکش آسفالت از روستای امام کلا تا رئیس کلای لفور به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

سلیمی به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و خاطر نشان ساخت: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره است.