شناسهٔ خبر: 115358 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل راهداری البرز:

بلیت اتوبوس در ایام اربعین پیش‌فروش نمی‌شود

بلیت اربعین معاون حمل و نقل راهداری البرز گفت: بلیت اتوبوس بین شهری به مقصد مرزهای خروجی اربعین صرفا به صورت روزفروش و در محل پایانه‌های مسافری و یا دفاتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافری عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز) میثم قدمی با اشاره به اینکه بلیت اتوبوس زائران اربعین صرفا به نام زائر صادر می‌شود، اظهار کرد: اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها ممنوع است و با شرکت‌ها، مالکان و رانندگان خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی افزود: زائران البرزی به تبلیغات و خبرها در فضای غیررسمی و مجازی مبنی بر ارائه بلیت به صورت پیش‌فروش و یا سرویس‌های دربستی توجه نکنند و اخبار را از مبادی و مراجع معتبر و رسمی پیگیری کنند.

این مسئول تاکید کرد: بلیت اتوبوس بین شهری به مقصد مرزهای خروجی اربعین صرفا به صورت روزفروش و در محل پایانه‌های مسافری و یا دفاتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافری عرضه می‌شود.

قدمی از زائران البرزی خواست تا برای تسهیل بازگشت به استان، ارائه خدمات بهتر ناوگان مسافری و کاهش زمان انتظار پس از پایان زیارت در زمان شروع حرکت به مرز مهران نام مرز ورودی به داخل کشور(مهران، شلمچه، چزابه، خسروی و...) را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان گفت: پس از اعلام قطعی قیمت بلیت اربعین نظارت و کنترل سیستمی برای فروش بلیت با تمام توان انجام خواهد شد و با تخلفات احتمالی براساس ضوابط برخورد می‌شود.