شناسهٔ خبر: 115360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اول رییس جمهور در بازدید از پایانه مرزی خسروی؛

زوار اربعین از امکانات خوب پایانه مرزی خسروی برای تردد استفاده کنند

معاون اول رییس جمهور در پایانه مرزی خسروی معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه امکانات خوبی در که در پایانه مرزی خسروی برای تردد زوار اربعین فراهم شده است، گفت: با توجه به ازدحامی که در سفر اربعین در مرزهای کشور ایجاد می‌شود از زوار می‌خواهیم که از پایانه مرزی خسروی برای تردد استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) محمد مخبر در جریان بازدید از پایانه مرزی خسروی در شهرستان قصرشیرین، استان کرمانشاه با بیان اینکه امکانات خوبی در مرزهای کشور برای تسهیل در تردد زائران اربعین فراهم شده است، از مردم خواست از این امکانات استفاده کنند.

وی اظهار کرد: در پایانه مرزی خسروی امکانات خوبی فراهم شده و از زوار می خواهم اولویت را به تردد از این مرز بدهند چرا که هم نزدیکتر است و هم امکانات بهتری در آن مستقر شده است.

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از زحمات کشیده شده در مرز خسروی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، گفت: در بازدید انجام شده شاهد ایجاد امکانات بسیار خوبی بودیم و این مرز اکنون آمادگی کامل برای تردد زوار اربعین را دارد.

مخبر با تاکید به تنظیم زمان از سوی زوار اربعین به آنها توصیه کرد مرزی را برای تردد انتخاب کنند که امکانات بیشتر و زحمت کمتری برای آن داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به گرمای هوا و ازدحام جمعیت و محدودیت هایی در این ایام مناسبتی، گفت: دولت برای تردد زوار اربعین بسیار وقت گذاشته و رییس جمهور هم اصرار دارد سفر زوار آسان، ایمن و ارزان انجام شود.

مخبر با بیان اینکه اربعین حرکتی مردمی است و دولتی نیست، افزود: دولت موظف است هرچه در توانش هست برای تردد زوار کمک کند و تسهیل‌گری نماید اما خود مردم نقش اساسی در این مراسم معنوی دارند.

وی در مورد محدودیت تردد در مرزها در ایام اربعین نیز گفت: هیچ محدودیتی برای تردد در مرزهای کشور وجود ندارد و زوار از هر مرزی که علاقمند باشند می توانند تردد کنند.

انتهای پیام/